Det bästa jag vet 🏇

Min lilla stjärnhäst vad jag är glad i honom!
Den hade ni aldrig hört förut va? 😜
Tänk att jag blir lika förundrad varenda gång hur mycket kapacitet det faktiskt finns i den där gatukorsningen ❤️
 
Vi fick iaf otroligt mycket beröm idag, vet inte om det var för att jag pratat ner min häst innan vi började så att Gaby vart överraskad över att han inte var helt värdelös, eller om vi faktiskt gjorde bra ifrån oss 😂
 
Det jag återigen tar med mig in i hjärtat är att vi passar så himla bra ihop ❤️
Han har helt sitt hjärta i mina händer och jag måste lära mig att våga släppa på handbromsen och lita på det..
Någon gång kanske jag lär mig 😅
 
 
 
 
 
 
Mediapersonalen jag hade med mig satt tyvärr i kafeterian och filmade, jag hade ju gärna haft Gs kommentarer med från varje övning så att man kan se vad det är hon menar 😊
 
 
 
 
Är i alla fall otroligt taggad på tävling om en månad!! 😃😃
Och jag hoppas att det går att lösa så att Gaby kan fortsätta komma tillbaka, som jag förstod var hon inte helt obokad om man säger så och har nekat andra klubbar här omkring, men jag håller tummarna 😊
Anonym
2018-01-13 @ 18:27:06

Läcker han är i kroppen nu inte längre en köttbulle

Anonym
2018-01-13 @ 18:27:07

Läcker han är i kroppen nu inte längre en köttbulle




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0