Meetingdrömmar

Det blev som så att jag anmälde mig till 1m på dagens pay & jump 😊
En bana ids man ju inte direkt bygga upp själv och det kan vara bra att hoppa bana någon gång innan riktig tävling 😜
 
Har suttit nu på morgonen och försökt att planera tävlingar fram till sommaren och jag tror jag har en ganska bra plan om alla blir antagna 👍
Första målet är ju att gå 110 i 3 dagar under Summer Horse Show 🙈
 
Är några fler meetings jag vill åka på här på hemmaplan, men drömmen vore ju att åka iväg en helg!!
Vem vill följa med? 😃😃
 
 
Anonym
2018-01-20 @ 16:10:40

Jag hoppar! 🤭🤭

Svar: Du får inte följa med! Jag tänker tjejhelg, om ingen annan snygg karl erbjuder sig att köra runt mig👌😉
Josefine Wilhelm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0