Måndag

Hinner inte alls med mig med någonting nu för tiden! 🙈
Hann jobba en stund hemma imorse innan det var dags att skjutsa barn + ponny (Rossi) på lägerdag nummer 1.
Hjälpte dem att komma till rätta i en gästbox innan det var samling och information..
Något jag gärna var med på då det varit lite brist på info innan 😉
 
Visade sig iaf att inte alla skulle övernatta alla nätter, vilket jag tyckte var lite skönt då min unge fortfarande är lite liten kan jag tycka 😊
Så de fick rida dagens 2 pass (hoppning fm och dressyr em) och sedan hämtade jag dem på vägen hem från jobbet.
 
Det hade iaf gått bra, en avramling på förmiddagen pga. ponny som satt iväg i bocksprång, men han hade hoppat bra och skött sig i övrigt 💖
 
Då vi sedan kom hem var det bara att kasta i oss lite mat innan vi for och hämtade torrhö på småbal att kunna stödfodra med på nätterna de sover inne 😊
Sedan skulle ju alla bäras ur transporten också, boxarna mockas och utrusting packas om för morgondagens läger då den andra ponnyn tydligen ska åka 😅
Ska vara mer hoppning imorgon så det är väl bra att hon vill ha B då, då vi nu köpt en till ponny som hon ska träna och tävla med 😊
Men imorgon ska det också övernattas, så det gällde att tänka till och packa så att både unge och ponny ska överleva en natt på vift..
 
Misstänker att jag kommer att åka ner och kolla till ponnyn imorgon kväll då hela lägergänget åker till MRF för att heja på en lägerkompis som ska tävla 😊
 
Barnet har nu tvärslocknat och jag ska bara tugga i mig ett äpple innan det är dags att gå och hämta hem gänget så att de får sova inne..
B har en vääääldigt lös framsko(om den ens sitter kvar längre?) så vi ska dra av båda framskorna nu så slipper han trampa av sig den och riskera att ha söder hoven..
De kommer ju bara att rida på mjuka underlag medan de är på läger och sedan kommer ju C för att sko om dem allihop på måndag så det är nog ingen fara 👍
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0