Men va?!?!

Han hade ju inte alls felaktiga vaccintaioner och jag hade visst kunnat starta i helgenÂ đŸ˜©
 
Vi var och vaccinerade F och R nu i eftermiddags och jag har precis knappat in dagens vaccination i TDB pÄ datorn dÄ jag ser att jag knappat fel igÄr dÄ vi stod och fipplade pÄ telefonen i sekretariatet..
IstĂ€llet för 6/9 skrev jag 9/6 och dĂ„ Ă€r det klart att det blir fel nĂ€r det Ă€r 3 mĂ„nader Ă„t fel hĂ„ll 😡
 
Sedan att det var fel mellan TDB och passset ÀndÄ frÄn början och man varit vindögd och knappat samma datum fast olika Är Àr ju en sak, men alla vaccinationer i passet VAR giltiga och korrekta och jag kan tycka att det Àr det man ska gÄ efter, inte vad som stÄr i TDB..
Detta kommer jag faktiskt att ta upp i helgen nÀr jag ska ner och funktionÀra!!
 
SĂ„ nu Ă€r jag ÄNNU mer arg pĂ„ mig sjĂ€lv att jag inte dubbelkollade ordentligt vad det var som knappats in, jag förstod att det inte kunnat vara sĂ„ Ă„t helsike galet, jag vet att jag Ă€r mer noggrann Ă€n sĂ„..
 
NĂ€, fy fasen vad surt 😭



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0