Lördag

Morgonen började redan 4:20 för mig då jag gick ut och gav hästarna mat eftersom att jag omöjligt kunde sova..
De fick frukosten inne då regnet smattrade och Lily ju ändå skulle iväg och träna..
 
Vi bestämde oss för att lämna F hemma med B då han ju var lite stressad igår och jag eventuellt kommer att få min beskärda del hoppning ändå i veckan 😊
 
Men för minisarna gick det i alla fall bra, Rossi hoppade fint men var lite seg!
Tror jag det då varken han eller jag sovit på flera nätter 😜
 
Inatt får han extra hö OCH i nät så att han får pilla bäst han vill utan att böka runt så att han väcker mig 😂
+ att han ska orka tävla imorgon.
 
Istället så for vi ner till gropen med F och B, Lily red lite bommar och övergångar, tog ett par små skutt på 30-40cm bara som avslutning 👍
 
Frazze fick sig ett dressyrpass då han som sagt eventuellt kommer att få hoppa mycket i veckan ändå..
 
 
 
 
Alla hästarna har fått beta lite idag, en smygstart för att vänja magarna mot vad som komma skall 😊
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0