Lycka är att samla på hästar

På eftermiddagen blev det pass 2 för Lily, då jag varken vill(litet barn och trafik=dålig kombo) eller kan(tjurig ponny) släppa ut henne själv längsvägarna fick jag ta cykeln 🚴‍♀️
Han knatade på bra lilleman och de galopperade på medan jag kom trampandes efter ❤️
 
 
 
Imorgon är det Monia-träning för både mig och Lily 😃
Självklart så är det Rossi som får åka, Bellman ska få lära känna oss lite till innan det är hans tur..
Fortsätter allt att gå så här bra är det han som får åka på onsdag 😊
 
Men vi åker nog ner till gropen med honom imorgon så ska han få jobba lite i dressyrsadel och över bommar, han har en bra grundfysik men behöver stärka sig på många sätt för att komma tillbaka märkte vi idag på ridturen, så vi börjar lite försiktigt med övergångar och bommar 😃



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0