Miss i planeringen

Blev ju inte alls som tänkt idag, precis då jag for hem från jobbet ringer M och meddelar att Lilys grupp får ha teori idag..
Funderar en vända om hon ska hinna rida hemma innan vi åker, men nä, det skulle aldrig hinnas med!
 
Så de blir en oplanerad 3-dagars vila för Rossi i och med att ponnysarna står imorgon med 🙈
Tror inte jag tänker rida honom på fredag, det får ponnyryttaren sköta själv 😉
 
Franzen däremot, och jag för den delen, fick då svettas ordentligt idag 😅
Markarbete/dressyr, dum som man är tog jag såklart inte dressyrsadeln utan red runt i min hoppsadel istället..
Nåväl, det gick iaf riktigt bra och han får faktiskt bättre och bättre gångarter bara jag rider bra och inte blir bekväm i de små korta stegen jag är van vid..
 
Då vi kom hem fick F en dusch och sedan kvällsmaten, han får ha täcke på sig i natt då de sover ute så att musklerna håller sig varma och fräscha inför morgondagens hoppträning 😃💪
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0