Onsdag

Igår vart det en snabb middag och sedan for vi och badade, eller ja, barnen badade i alla fall ;)
 
Då vi kom hem hade stona hunnit släppas för manegevård så det var bara F och B som fick sig en tur idag, lika bra i värmen det kanske :)
De fick sig en sväng upp på flygfältet, tyckte B det var jobbigt förra veckan så var det inget mot igår, haha!!
Trodde ponnystackarn skulle få en hjärtattack så han fick skritta sista biten då jag och F ökade för sista slutspurten..
Förövrigt fläktade det fantastiskt skönt att galoppera i maxfart <3
F var inte alls brydd av värmen utan taktade hela vägen hem sedan och ville bara springa mer :)
 
Lyckades dock inte få till de fantastiska gångarterna lika bra i hoppsadeln som jag får i dressyrsadeln, så jag måste försöka rida mer i den vare sig jag vill eller inte ;)
 
Grabbarna fick sedan en ordentlig avsvampning innan de gick ut och rullade sig igen, sedan fick de komma in för natten.
Då ponnysarna ska tävla i helgen får de några nätter på box för att vila upp sig :)
 
 
 
konvaljedalen.blogg.se
2018-05-31 @ 22:28:08
URL: http://konvaljedalen.blogg.se/

Härligt att rulla sig 👍😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0