Fredag

Idag for jag hem på lunchen då Crilletott skulle skos, vi fick vänta en stund så jag tog ut C för att kratsa hovar och spola av benen medan han fick lunchen i solen ☀️🐴
 
 
Ny hovlslagare och ny häst så visste inte riktigt vad jag hade att vänta, men lilla bebishästen skötte sig över förväntan och stod som ett ljus 😍
 
F sa till och med att hade det inte varit för att vi kände varandra så hade han bara kört förbi om han visste att det var en 4-åring och såg storleken nerifrån vägen 😂😂
 
Fick sedan skynda iväg då jag skulle hinna ut till Alnö för att hämta lillemans sadel och sedan tillbaka på jobbet 😅
Det är tur jag har världens bästa chef och kollegor 👌❤️
 
 
Imorgon ska vi ut på tur tillsammans med grannfrun, Lily får ta B då jag inte vill ha med busfröet riktigt än 😅
F får nog kanske vila ännu en dag inför tävling på söndag..
Då grabbarna i familjen fyller år så har vi kalas ikväll och imorgon eftermiddag och sedan har jag nog slut på ork 😊
Finns energi kvar får han kanske jobba lite på lina bara för att bli lite mjuk i kroppen 👌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0