Onsdag

Småtjejerna åkte ner med ponnysarna till gropen och hoppade lite igår, LM som inte är så rutinerad fixade det ändå fint och Bellman är så snäll och "tar hand om" henne <3
 
L och R fick hoppa upp sig lite på en serie då tanken för han ju nu är att bygga lite mer muskler innan vintervila..
 
Har fått ett erbjudande som gett mig både huvudbry och tendens till magsår..
Jag kan egentligen inte tacka nej, det vore idiotiskt!! 
Men det kommer tyvärr att innebära att jag måste göra mig av med en ponny för att inte gå i personlig konkurs.
Så ni förstår säkert att det inte är helt lätta tankar som far i huvudet just nu..
Men det blir nog bra till slut, vad det än blir :)
 
Ikväll blir träningen mer markarbetsinriktad, så F får nog följa med Bellman ner till gropen för att hoppa imorgon..
"Råkade" ju anmäla mig till tävling i helgen igen.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0