Helgen

Alltså, lördagens regn!
Det sjukaste någonsin.
Verkligen non-stop spöregn 😩
 
Hundarna var dock sugna på att få komma ut oavsett 🥰
 
 
 
Hästarna däremot ville nog knappt gå ut alls på morgonen och runt 14 gav jag upp då alla täcken var genomblöta och hästarna bara stod och såg bedrövade ut.
 
 
 
Som tur var hade jag faktiskt tagit tag i både sadelkammare och täckesrum så det var bara att hänga upp allt blött utan att jävlas och brottas 😅
 
Efter några timmar inne så vart det pyssel och mockning, Lillis fick träna på att ha träns på sig och sedan stå stilla på gången medan jag mockade.
 
 
 
 
 
Igår så for vi in till ridhuset på morgonen med Thrava och Cristallo så att jag och Maya kunde rida ordentligt 😊
 
Duktiga hästar, idag blir det en sedvanlig måndagstur med C som handhäst. Ny bal ska köras ut i hagen och om tid finnes kanske Lillis får följa med en kortis på släp också 🥰



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0