Fredag

Operationen hade gått bra och Lillis var pigg när han fick komma hem på eftermiddagen 😊
Han fick stå inne resten av kvällen och vi satte fart och gjorde i ordning en liten sjukhage utanför lösdriften.
Då jag skulle på konferens ons-tors passade boxvila med 20min promenad om dagen ganska så dåligt.
 
Så med liten ruta på så skulle han ändå kunna röra sig lite utan att komma upp i fart eller puls så att såret skulle riskera att spricka upp
 
 
Fick kameran på baksidan riktad mot honom så jag kunde hålla koll från håll 🥰
 
Då jag kom hem igår gick vi ner till paddocken för att ta de rekommenderade promenaderna och han var mer vild än tam 😅
 
 
 
Då jag missade hoppträningen på onsdagen fick jag istället gästspela på Pias torsdagsträning.
Supernyttigt med andra ögon på sig ibland och hon kunde väl konstatera samma sak som alla andra.
Lita på min känsla och släpp kontrollbehovet .. lättare sagt än gjort
 
Fokus var att galoppera framåt och bli starkare där.
Inte heller det någon nyhet, men viktigt att fortsätta bli påmind och få lite nya tips på hur vi ska träna.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0