Livet kommer emellan hela tiden

Har varken ork eller motivation till att uppdatera egentligen, men samtidigt så vill jag ju ha denna dagbok att kunna gå tillbaka och minnas allt vi gör 😊
 
I helgen har vi haft årets sista hemmatävlingar på klubben och som de senaste åren är det jag som varit tävlingsledare, absolut roligaste posten tycker jag 😀
 
Dessvärre kunde jag inte vara med själv då Cristallo klev ur boxen i fredags med elefantben 🤦‍♀️
De vita prinsbenen tål inte mycket och muggen är ett faktum och det är bara att tvätta och hålla rent och mjukt.
 
Efter en lång helg med minimalt med ork för mina egna hästar så vart det långpyssel igår för båda 2, stackars Rossi kommer fortfarande på undantag 💔
Imorgon ska han dock få röra lite på sig och jag ska försöka få av honom skorna.
 
På lördag ska Lillis ut på äventyr 🥰
Några klubbkompisar har bokat lilla ridhuset för löshoppning och jag var inte sen att haka på!
Även fast det såklart inte blir så mycket hoppning för honom så ska det ändå bli spännande att se hur han är i ny miljö och i ett ridhus och om han ens vill kliva över bommarna 😂
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0