Måndag

Helgen försvann även denna gång!
I lördags så lastttränade vi Lillis och sedan delade familjen på sig och vi for på olika kalas för att effektivisera oss.
 
 
 
Hela eftermiddagen gick sedan åt att plocka ner sommarhagen så nu slipper jag ha det hängandes över mig .
 
 
Hann dessvärre inte rida innan det blev kolsvart, men det överlever vi säkert också 😊
 
Igår så började jag därför med att motionera Culan, tömkörde och fokuserade mycket på galopp och samling.
 
Därefter så lastade vi lilleman igen, på ca 1,5 min var han inne utan problem 🥰
 
 
For ner till gropen och plockade hem allt hindermaterial så var höstens andra måste också gjort 👍
 
På eftermiddagen for vi ner på klubben och kollade lite ponnyhoppning innan min grupp ansvarade för bortplockning.
 
 
Imorse var jag inte människa och valde att jobba hemifrån. 
Gänget jag delar säng med var inte mycket bättre dom 😅😴
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0